Monday, June 15, 2009

bencinta~

this a song by faizal tahir i currently love..even the title so unique..agree? haha..anyway..i love all his songs kot....hehe...so..since i was postponing my 'tabiat' to post n comment on songs i'm currently listen..so here it is..n there will be more..hehe..

Lirik Lagu Faizal Tahir Bencinta:

Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu?..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu


ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu, benci padamu, cinta padamu

ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku aku cinta padamu
benci padamu cinta padamu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali
benci aku mencintai dirimu
ku benci?. kamu?
aku cinta?.kamu?

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu
benci padamu
padamu?..

ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci
padamu
(Lirik Bercinta Faizal Tahir di http://ezone4u.blogspot.com)

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
dengar kata ku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci

myWords: love this song! the words..huhu..sumhow reflects me..haha..hate then along came love..n they take turn...ngahaa..wateva! gila~


Lyric Rossa featuring Pasha (Ungu) Terlanjur Cinta:

waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema

mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan
( Lirik Lagu Terlanjur Cinta daripada
Rossa duet Pasha Ungu on http://ezone4u.blogspot.com)

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan


myWords: second best! love these line; karna skali cinta, aku tetap cinta~ :D


Lyrics Tomok Rindu Terhenti:
Telahku tinggalkan
memori silam ku itu
tidakku biarkan hidupku
dibelit pilu
walau duka menampan dada
walau sepi mencalar hati
rindu ku terhenti

Ku pinggirkan sayu
yang meruntuhkan pintu
kasih tulus
ku biar berlalu
ku pinggirkan lara
yang berpaut dijiwa
ku teruskan hidup tanpa dia

Padanya lama dah tunggu
hilang tak berganti
cinta tiba cinta pergi
biarlah satu hati

walau duka menampan dada
walau sepi mencalar hati
rinduku terhenti


Ku pinggirkan sayu
yang meruntuhkan pintu
kasih tulus
ku biar berlalu
ku pinggirkan lara
yang berpaut di jiwa
ku teruskan hidup tanpa dia

Padahnya lama dah tunggu
hilang tak berganti
cinta tiba cinta pergi
biarlah satu

Ku lupakan mu jua
sedih kau pergi menjauhi

Ku pinggirkan sayu
yang meruntuhkan pintu
kasih tulus
ku biarkan berlalu
Ku Pinggirkan lara
yang berpaut di jiwa
ku teruskan hidup tanpa dia

Padahnya lama dah tunggu
hilang tak berganti
cinta tiba cinta pergi
biarlah satu hati


myWords:

not really my fav..but i kinda like the new tomok..the voice has improved much..like all the song he performed on one in a million..all was given new touch..fresher one..love it! so tomok..still not a fan of yours..never was..haha..so keep up the good work..who knows i might be your die-hard fan oneday..cewah..like he care ;p


1 comment:

shera said...

jujur betol!hoho