Friday, September 3, 2010

last Friday of Ramadan 1431H~

salam~

Insyaallah we will celebrate raya on the next friday..so today is the last friday of ramadan..felt different when me, k onny and farah had our last sahur together just now..apart from me telling them today is our last sahur this year together..the feeling the emotion inside me all weird..happy..sad..flattered..terharu..everthing..just everything..

regrets..i am regretting not taking my chances of ramadan this year..i hope today i can do my terawih..huhu..i know i am worse than last year..realizing the fact that this is the last ramadan..the fact that this can be my last one..just making my regret's list longer..I'm sorry Allah~

aku hanyalah hambaMu yang kerdil yang sering lalai dalam kehidupan..
bantulah hambaMu ini untuk memperbaiki kesilapan ya Tuhan..
aku ingin menjadi antara yang terbaik..
yang hidup tanpa kegagalan..
kegagalan yang membuntukan..
yang hidup tanpa penyesalan..
penyesalan yang menyesakkan..
aku hanyalah hambaMu yang hina..
aku masih mencari jalan-jalan lurus..
jalan-jalan yang dapat aku ikuti..
demi mendekatkan hatiku padaMu~
semoga hari-hari terakhir ini cukup bagiku..
cukup bagi memenuhi neracaku..
demi kesejahteraanku di kehidupan nanti..

amin~

No comments: